Методичні рекомендації
по вивченню професійної діяльності
керівників закладів освіти
для написання атестаційної
характеристики
Призначенню на посади керівника закладу освіти
(директора та заступників, завідуючих ДНЗ, РМК) передує їх атестація.
Позачергова атестація керівних кадрів проводиться за
поданням керівника відділу освіти при належному виконанні посадових обов’язків.
Керівні кадри атестуються атестаційною комісією ІІ-го
рівня.
У процесі вивчення професійної діяльності керівних
кадрів слід з’ясувати:
- рівень професійної освіти, стаж роботи на
педагогічній та керівній посаді;
- виконання програм розвитку навчального закладу та
результати інноваційної діяльності;
- стан організації навчально-виховної роботи,
додержання вимог державних освітніх стандартів (ведення шкільної документації,
планування роботи, організація внутрішкільного контролю, підготовка і
проведення педрад і т.п.);
- результати державної атестації закладу;
- результати перевірок, проведених Державною
інспекцією, відділом освіти та іншими органами державного нагляду (контролю);
- додержання вимог щодо забезпечення безпечних та
нешкідливих умов праці та навчання учнів;
- підсумки моніторингу роботи з педагогічним
колективом та іншими працівниками навчального закладу;
- ефективність взаємодії з громадськими організаціями
та органами шкільного самоврядування;
- дотримання педагогічної етики та моралі;
- звіти керівника про свою роботу на загальних зборах
(конференціях);
- аналіз розгляду звернень громадян;
- ставлення керівника до підлеглих, здатність
організувати педагогічний колектив для досягнення певних завдань, вміння
прийняти відповідальні рішення.
Методист з кадрових питань В.П. БАЛА
Немає коментарів:
Дописати коментар